onsdag den 29. april 2009

Ud i det blå...



Hej alle sammen.


I forgårs var vi ude og se nogle rigtig rigtig store træer. Der var nogle af dem der var 2000 år gamle og over 100 meter høje. På vejen hjem så vi 2 bambier. Da vi skule hjem til vores hotel så vi en hel masse hippier gå rundt på gaden.

Vi kører rundt i en rigtig sej ford mustang. På den kan man tage taget af. Jeg synes det er sjovt at køre rundt i en åben bil og den er blå. Vi hører mig og min fars ynglingssang som hedder Laddy Hog.


I går var vi ude på en masse store flotte klipper. Vi var også ude og se hvor nogle af USA's rigeste menesker bor.

3 kommentarer:

  1. Hej Liva,

    Det er gode indlæg du skriver !!

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Claus

    SvarSlet
  3. Hej Liva ( og Asger og mor og far )
    det har taget mig lidt tid at finde ud af hvordan vi kunne skrive til dig, MEN nu lykkedes det endelig. Så inden for kort tid hører du nok fra Kira. Jeg håber I nyder det vildt ( det kan vi se på siden at I gør ), det er spændende at følge med i hvor I er henne :-) Fortsat glad ferie knus fra Eva

    SvarSlet