mandag den 4. maj 2009

Santa Barbara

Vi har været i Santa Barbara i to hele dage. Vi har bare slappet af og badet. Om fredagen var vi ude og gå på molen. Vi var nede på en restaurant hvor der gik duer rundt inde på restauranten. Der fik jeg en aloha-halskæde og Asger fik en bil. Da Far og Asger og jeg gik en tur på stranden så vi to mennesker, der var oppe at slås og det var ikke for sjov. Damen gav manden en knytnæve lige i hovedet. Jeg syntes det var uhygeligt at se dem slås.





Om lørdagen var vi ude i en anden havn hvor vi mødte en dansk politimand som hed Kjeld. Ham stod vi og snakkede med og mig og Asger fik lov at sidde inde i politibilen. Jeg prøvede også at få håndjern på. I U.S.A kører de en og en i politibilerne. De har en rigtig sej stødpistol og en ægte pistol.Da vi havde snakket lidt med ham gik vi hen til et market hvor vi så en Peace-forretning. Hende der ekspederede var den danske politimands kærste. Hun kune godt lide min fars armbånd som jeg havde lavet så jeg lovede hende at lave et til hende. Asger fik en bold af hende og jeg fik en halskæde og nogle perler af hende. Jeg synes Fatima var sød fordi hun var så sød over for mig selv om hun slet ikke kendte mig.



Bagefter gik vi ned til en strand og badede i det kolde vand. Da vi var ret langt ude så vi en sæl. Det var far der opdagede det og lige bagefter så vi nogle delefiner og de var meget tæt på. Både mor og far var ude og bade i Stillehavet. Vi boede på et sejt hotel med pool.







I går kørte vi fra vores hotel k.l 8.00. Vi kom til Beverly Hills k.l 3.

Vi så stjernerne med nogle af de kendte og de andre heldige rigtig

kendte som havde sat sit håndtryk i cementet. Jeg synes det var sjovt at se sådan en sej by.

3 kommentarer:

  1. hej liva vil slå tiden ihjel hvis jeg kunne for jeg savner dig rigtig meget kærlig hilsen din sofie

    SvarSlet
  2. tak sofie. Jeg savner også dig rigtig rigtig meget. Kærlig hilsen din Liva

    SvarSlet